poniedziałek, 4 października 2010

...i ślubuję Ci, że będę z Tobą tańczyć, aż mi sił w kulasach nie zabraknie...


Nasi przyjaciele z Katowic, Ola Niesler i Michał Zachariasiewicz postanowili wziąć ślub. Uroczystość odbędzie się 9 października 2010 r. w krypcie Katedry p.w. Chrystusa Króla w Katowiach – o godz. 1500.

Ola i Michał zapraszają również na milongę weselną, która odbędzie się 15 października 2010 r. w Klubie Marchołt, od godz. 2000.
Tańcz ze mną, tańcz,
W tym tańcu się zapomnij,
Patrz w moje oczy tak
I kołysz w rytmie wolnym.

Tulisz mnie mocno jak…
Nikt dotąd mnie nie tulił.
I wzrok masz taki, że
Od razu mnie rozczulił.

Czekałam na ten bal
Przez całe moje życie.
Wierzyłam, że to raj
Zatańczyć tak, w zachwycie.

Niech trwa, niech trwa, niech trwa,
Niech nigdy się nie kończy!
Niech wciąż muzyka gra,
Ten taniec nas tak złączył.

Wtulona w twe ramiona,
Tak krucha, wiotka, mała…
Ty mówisz: balu królowa
Cudowna i wspaniała.

Wiersz „Bal” »stąd«

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz